24 december 2009

Nu låter det som om det är synd om mej...

...men det tycker inte jag själv.

Det gick fint.
Bilåkningen alltså.
Nu är jag hemma.
Är meningen att vi ska ha en liten julfest.
Men nu undrar jag om jag blir ensam.

Två kommer efter halv tio.
Och nu ringde en och meddelade att det blitt julstrul och förändrade planer,
så hon kaaaanske kommer och i så fall kaaaanske först vid 12.

En har sagt att han kommer med kompisen,
men det tar jag med en nypa salt.
En visste inte alls.
Flera har inte riktigt gett nått besked.
Räknar dom med att jag räknar med dom?

Jamenvatusan.
Jag har sprit å chips och flera filmer jag inte sett.
Faktiskt funkar det för mig ändå.
Att vara ensam så här på kvällskvisten är inte så bekymmersamt i sig.
Det är bara att jag känner mig lite hemmafestsugen...

.

Inga kommentarer: