19 mars 2009

Till grevinnan

Hej Marie,

Jag hoppas du mår bra,
trots att du bara ska få 347 miljoner från din blivande ex-make.

Det blir nog inte så lätt att överleva på de pengarna.
Jag antar att du inte är så intresserad av att jobba för en inkomst,
och att sälja en av dina fyra bostäder låter ju helt otänkbart.

De utgifter du har för resor, kläder och frissan,
ja de verkar ju vettiga,
för man måste ju unna sig lite.

Nu får vi alla hålla tummarna för att du kan klämma ut lite mer pengar.
Herregud,
är det inte därför man gifter sig med en miljardär?

Själv ska jag börja leta efter en sådan man imorgon.
Skulle vilja köpa på mig lite bättre boenden.
Och kanske även nya kläder.
Har du något bra tips på fina raggställen?

Kramar,
Fröken Trubbel

PS! Ska även komma ihåg att inte skriva på något kontrakt som ger mig så lite i ersättning för sex och diverse annat (kinky?)

.

Inga kommentarer: