21 september 2008

Not another Fuckbuddy

Hade planer för lördagskvällen.
De grusades.
Låg där på vardagsrumsgolvet och funderade när en vän lite överraskande ringde.
Han gör så ibland.
Överraskar alltså.

Vi är ganska bra kompisar,
fast ändå inte.
Hänger inte så ofta, det är det jag menar.
Men ibland ringer han och frågar om jag ska med på fest.
Och jag svarar nästan alltid ja, gärna.

Så vi åkte till ett otippat ställe.
Härjade loss med urinnevånare i en sketen by.
Det var kul.
Väldigt kul.

Det är fint att ha såna manliga vänner.
Som inte vill ligga med mej.
Fast, jag kan ha fel.
Han kanske egentligen vill.
De flesta verkar vilja det för tillfället.
Ja, förutom den som jag själv vill ha naken i min säng.

Jag har verkligen kollat i spegeln men jag kan inte se varken någon skylt på bröstet eller tryck i pannan som säger:
Ta mej, jag vill
så WHAT THE FUCK IS GOING ON???

.

Inga kommentarer: