30 september 2008

Som du hånglar får du ligga

Litet hångel väcker ofta stort stånd.

Jag undrar lite om de små busiga pojkarna och flickorna som åkt Finlandsfärja.
Kan nog räkna ut vad de gjort.
Det är okej.
Ligg hur mycket ni vill.
Men kom för fan inte och klaga och säg att "oj, det där vill jag inte att min pojk-/flickvän/man/fru ska få veta".

Om ni inte vill att hånglande vid sidan av ska komma fram har jag två heta tips:
* Involvera inte dej med någon annan
(då försvinner liksom problemställningen)
* Om du ändå anfalls av en oemotståndlig lust att köra lite extranummer, så undvik att göra det på en båt där det finns ett tv-team med kameror, som faktiskt informerat att de ska filma resan.

Dumma jävlar.

.

1 kommentar:

Urologen sa...

Du, jag tänkte precis samma sak.
Vadå dåligt att visa detta, vadå "ni kommer att förstöra många äktenskap"? Det är väl förfan de som ligger runt som förstör sina äktenskap, inte de som råkar filma det.