20 augusti 2008

Fel, fel, fel

Men det var väl ändå själva fan!

Min tv funkar inte så jag tittar inte på OS.
Gör inte så mycket iofs men det irriterar mej att jag har rätt.
Sverige suger i de här spelen.
Skulle ändå bra gärna vilja ha ett litet guld ändå... Så snälla sportmänniskor, fixa det. Segling duger bra.

Orka laga min bil idag då.
Nej, orkar inte.

Försöker än en gång att reda upp i min materalistiska röra.
Det går inget vidare.
Eftersom jag inte hade lust att tvätta mer än en maskin igår så är det iallafall inte så många rena plagg som behöver vikas.
Försöker se det positiva i skiten.

Sugarplum var anträffbar men ändå inte igår.
Chattade, hade roligt.
Tyvärr grusades mina planer för helgen.
Hans också för den delen.
Vilka planer det nu kunde ha varit - han detaljerade dem inte utan konstaterade mest att nej, han är en massa mil bort och ja, det suger.
Är inte det mitt jobb?

.

Inga kommentarer: