22 augusti 2008

Fräcka fredag

Åh, det var underbart att komma hem från jobbet, hitta sin älskling i bubbelbadet och få ett glas väl kyld, torr och fin champagne.

Ett avslappnande bad och fina kyssar var precis vad jag behövde.

Nu en tur i fina bilen till fina restaurangen, där de har underbar mat som jag sluppit laga, och inte behöver jag diska efteråt heller. Levande ljus - så romantiskt och mysigt.

En härlig helg men spännande äventyr väntar och jag mår fantastiskt.

...eller så är det så att jag sitter hemma, framför datorn, utan varken Sugarplum, skumpa, skumbad eller nått annat trevligt. Tomt i kylen är det också. Förutom en box med vitvin och ärligt; det är ju inte helt fel.

Tror att jag kanske kan ordna lite kul party imorrn iallafall. Men nu då? Jag har ju fan inte ens tvättat håret idag! Kanske tur att jag är där jag är...

Och det bästa av allt är att jag faktiskt inte ens tycker synd om mej, för fy faen va trött jag är. Ska faktiskt lägga mej snart.

.

Inga kommentarer: