6 augusti 2008

Pojkar, pojkar, lugna er

Det är för många pojkar inblandade.

Helgen bjöd på en del heta förslag:
Två på fredagen och tre på lördagen.
Tackar artigt (nåja) nej till hångel, sex, se på film och mysa (vem tror du att du försöker lura?), följa med hem, löften om kärlek och gud vet vad.

Vänligen notera att ingen av de (o)nämnda Casanovorna var Sugerplum.
Han bara tog över ändå.
Tog med mej hem.
Låste dörren eftersom jag ändå inte skulle någonstans.

Ytterligare en gosse, låt oss kalla honom FK, agerar på ett underligt sätt.
Han har tidigare varit en bra kompis, en sådan som jag gillat att hänga med.
Nu verkar han mest... svartsjuk.
Som om han vill förstöra det fina.
Det konstiga med det är att han inte är intresserad av mej.
Det vet jag med säkerhet.

För första gången på väldigt länge vet jag precis vad jag vill.
Dessutom tycker jag att jag borde få det.
Utan krångel.
Jag har haft nog av trassel.

.

Inga kommentarer: