15 oktober 2009

Tidsperspektiv

Är inte helt redo för att hoppa upp i sadeln igen.
Men jag är iallafall ute i stallet och filosoferar.
Går över hinderbanan i tanken igen.
Och jag kommer fram till samma sak som alltid.
Typ iallafall.
Så jag ska nog ändå putsa tränset,
borsta stövlarna och sopa stallgången lite.
Sen får vi se.


***

Kollade dagens horoskop
(på fejjan givetvis...)
och här är resultatet:

Quickie: Don't push on farther; not everyone is ready to move on. Wait for them to catch up. Overview: Focus on the most important people in your life -- preferably one at a time, but however it works for you. Your relationships are all vitally important today, and at least one person is waiting to hear you say as much.

Och min reaktion är OMG,
jag tror inte jag vill tro på min första tanke.

.

Inga kommentarer: