5 april 2009

Men oj, hoppsan

Jahaja...
Hur ska jag ställa mig till det här då?

Här är storyn:
En god vän hade gjort en sån där googlegrej.
"Gå in på google bildsök, skriv in födelseår, månad och datum"
Sök och få svar på hur din framtid ser ut.
Min bild blev en babybild.
Det var inte vad jag skulle kunna ha tänkt mej.


Okej det var inte den här bilden,
utan en privatbild från någon blogg.
Kände bara inte för att kopiera den hit.

Nu undrar jag:
Ska jag dejta pappan (som skrivit bloggen)?
Eller vaddå?
För det kan väl ändå inte betyda att jag ska få barn??

En gång var jag till ett medium.
Hon sa att jag skulle få ett barn.
Två olika personer har läst min hand och sagt exakt samma sak.

Nu undrar jag bara:
OM jag nu ska bli mamma,
NÄR ska den blivande fadern inse att vi kanske ska börja producera?

.

Inga kommentarer: