3 november 2008

En sanning är lika med sju

Jag har blitt utmanad av Emelie att berätta 7 sanningar om mig själv, både alldagliga och knäppa, så... ja, då kör jag då...

1. Jag har försökt äta sniglar, men orkade inte ens föra in gaffeln i munnen
2. Jag kan fejk-le mot folk jag inte gillar
3. Jag är beroende av väskor och nikotin.
4. Jag har fått höra av en kille att en annan grabb rekommenderade mej i sängen
5. Jag äger stringtrosor men använder dem aldrig för att de är obekväma
6. Jag är inte rädd för döden
7. Jag är väldigt dålig på att ljuga, men har undanhållit sanningar för att slippa prata om dom.

Skulle visst utmana 7 personer åxå.
Tar några, vars bloggar jag gillar å läser...:
Sill-Britt, Förvirrad gnu, DevilDoll, Miss Attitude, Sassy, Wysteriia och Petite d'Lish

Grattis.
Eller nått...

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,roligt att du läser min blogg :)Klart jag antar utmaningen!
Kram Elsa

*~Miss Attitude~* sa...

Underbart att du läser min blogg! Jag antar oxå utmaningen! =)
Mvh

Anonym sa...

Jag har redan gjort den utmaningen:

http://eurotrash.blogg.se/2008/october/utmaning-beratta-7-saker-om-dig-sjalv.html

Men vad kul att du läser min blogg!