7 november 2008

Vad fröken Trubbel vill ha

En viss kvällstidning
(vi kan kalla den Aftonbladet)
har en omröstning om vinterns hetaste mansbringa.

Jag röstar nog egentligen på...
ingen
av kandidaterna.

Är inte så intresserad av 6-pack.
Det är däremot baby.
Fast inte i form av magrutor,
utan mer i burkform.
Dessa ger motsatt effekt.

När jag får frågan
(den uppkommer ibland i konversationer med väninnor)
vad jag tänder på hos en man,
så vet jag inte riktigt svaret.

Det är inte en vältränad kropp iallafall.
Även om det har en viss betydelse om fallet är helt motsatt.

Egentligen är det mest helheten.
Leendet och blicken.
Personligheten.
Utstrålning.
Möjligen håret.

Rent kroppsligt skulle det väl vara
(ja det är sant)
underarmarna och händer.

Jag vet vad jag vill ha,
men inte hur det ser ut.
Men det är till stor hjälp med lysande blå ögon.

PS!
Jaja ok, mot min vilja skulle jag välja grisen Christiano Ronaldo, om jag måste ligga med en av dem.

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte stor kuk. Alla kvinnor vill väl ha en riktig jätte... Eller hur?

Fröken Trubbel sa...

Jomenellerhur

Jag är svensk så lagom är bäst *mohahahahaha*