13 november 2008

Hjärna i arbete

Vad jag jobbar med?
Mest att försöka låta bli att analysera herr'n.
Kanske kan vi reda ut det här nu?
Så kanske jag kan koncentrera mej.
På mitt riktiga arbete alltså.

Och eftersom jag dagtid försöker låta bli att tänka på just den här personen,
så drömmer jag konstant om honom.
Någonstans måste det ju funderas och bearbetas.

Så, om jag är en sanndrömmare,
då är han verkligen min, min, min.

Undrar om han som arbetsgivare
(i företaget Mina Tankar)
tänker ge mej en julklapp.
Vill fortfarande inte ha någon choklad.

Förresten, Sill-Britt tipsade om
Blogwalk.
Så jag testar väl det...

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Det har du verkligen rätt i dock kan man ju alltid minska på sockret. jag dricker ca 1 liter cola om dagen nu .. hehe

*~Miss Attitude~* sa...

Sluta dagdrömma och jobba istället, haha, sa hon som bloggar istället för att jobba. hihi