15 februari 2009

Ansiktsboken med främmande fejs

Alltså.
Det här med Facebook.
Varför frågar folk jag inte känner om jag vill vara vän med dem?
Bara för att vi har några gemensamma bekanta?

Just nu har jag en vänner-förfrågan som ligger och retar mej lite.
Vill inte vara ofin och säga nej.
Men samtidigt:
Vem är männskan??
Har sett att hon skriver ganska ofta på flera av mina kompisars väggar.
Bland annat mycket på Sugarplums.
Men jag tror aldrig att jag träffat henne.
Eller har jag,
i fyllan?

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånt där är svårt! Man vill ju liksom inte dissa folk men om du inte ens vet om du träffat henne så kanske du inte behöver acceptera denna förfrågan. Och bara för att man träffat nån typ en gång så måste man ju inte bli vänner på facebook, eller hur? Men jag förstår om det är svårare att säga nej med tanke på hur litet samhälle du bor i. Hm! Ja du får klura lite till på saken.