24 februari 2009

Städa och slänga

Öppna dörren till mitt badrumsskåp
och du finner en mängd burkar och flaskor och tuber.
Äh, det räcker att öppna dörren till själva badrummet.

Det är schampoo,
flera olika body lotions,
ansiktsrengöring,
toner,
smink,
parfymer,
annan ansiktsrengöring,
duschcremer och badoljor.

Lägg till en massa annat skräp som jag aldrig använder.
Varför har jag allt det här?
Varför har jag någon gång trott att jag behöver det?

Måste fan slänga skiten.
Det mesta samlar damm ändå.

Städprio ett: badrummet!!

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad jag hatar alla halvfulla tuber och burkar med massa krämer, shampoo och annat krafs. Å ena sidan vill man bara slänga skiter men känner ändå att det är onödigt när de inte är tomma. Snacka om problem!!! Härmed lägger jag in ett förbud mot mig själv, aldrig köpa krämer om jag har det hemma, elternativt släng den gamla!!!